Menu

דייט בחדר בריחה

המבחן האולטימטיבי – האם אתה גבר מספיק כדי לברוח מהחדר?

החלטתם לצאת לדייט בחדר בריחה – וזו סיטואציה שאתה צריך להיות מוכן אליה

טרנד חדרי הבריחה, שכבר אי אפשר להגיד עליו ממש שהוא טרנד אלא יותר ז'אנר חדש ומרגש במיוחד של בילוי, השתלט על ישראל בשנתיים האחרונות. יותר ויותר אנשים מבלים בחדרי בריחה עם חברים, עם עמיתים לעבודה, עם משפחה – וגם על עולם הדייטינג חדרי הבריחה לא פסחו כלל וכלל. חדר בריחה לזוגות הוא אפשרות איכותית במיוחד כשאתם מתכננים את הדייט שלכם, ואם גם אתם ובנות הזוג שלכם מתכוננים ללכת לדייט בחדר בריחה זוגי שכזה – כדאי מאוד שתבינו שעליכם להיות מוכנים מבחינת התנהגות לחדר הבריחה, ואנחנו כאן בכדי לעזור לכם להבין בדיוק כיצד.

חדר בריחה
כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם כאשר אתם הולכים לחדר בריחה לדייט

  • לבוא מפוקסים – בתור התחלה, בדיוק כמו שאתם לא רוצים להיראות איטיים או חסרי יכולת הבנה וחדות כשאתם בכל סוג אחר של דייט, גם כשאתם הולכים לחדר בריחה לזוגות אתם צריכים לבוא מפוקסים ומוכנים, ולא להביך את עצמכם מול החידות והאתגרים השונים. חדרי בריחה זוגיים נוטים לא להיות קשים מדי – ואתם צריכים להוכיח את עצמכם מספיק במסגרת החדר, מבלי להשתלט על האירוע יותר מדי.
  • לתת מקום שוויוני – גם אם האופי שלכם הוא אופי דומיננטי ושתלטני, בכל הנוגע לחדר בריחה לזוגות ולדייט בתוכו, במיוחד עם מישהי שאינה בת זוג קבועה שלכם אלא דייט של ממש – חשוב מאוד לתת מקום שוויוני ומכיל גם לצד השני של הדייט שלכם. אתם לא מרכז העולם וכל אחד אוהב להרגיש משמעותי, חכם וחשוב – וחדר בריחה הוא מקום שמאפשר בין השאר גם את זה.
  • אל תנפנפו בגבריות שלכם – גם אם תשתלטו על האירוע ותפתרו את כל חדר הבריחה בזמן שיא בכוחות עצמכם, בלי לתת מקום לבת הזוג שלכם ובמופע גבריות מרהיב – לא בטוח שזה מה שהדייט שלכם מחפשת ב-2016. נקודה למחשבה.

הגבריות שלכם לא מאוימת מהחדר – החדר בסך הכל מאפשר לכם להביע אותה

חדר בריחה לזוגות הוא פלטפורמה אדירה לדייטים – לחוויה מהנה, מאתגרת ואינטימית שבה לומדים לא מעט אחד על השני בלי לדבר יותר מדי. אתם צריכים לשוט לתוך הזרם הזה ולא נגדו – ולהפיק מזה לא מעט.